Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua ”la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a bunurilor” potrivit OUG nr 34/2014. Vom suporta costul returnarii produselor, returul este gratuit pentru dvs.
Pentru a ne instiinta intentia dvs de retragere din contract, alegeti una dintre cele trei modalitati disponibile enumerate mai jos:
1. Puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru www.romodas.ro formularul standard de retragere. Acest formular poate fi completat si din contul dvs de client, accesand rubrica Formular de retur. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
2. De asemenea, cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, puteti sa utilizati o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta la adresa sediului social al Romodas srl, sau e-mail la adresa retur@romodas.ro
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati:
numele dumneavoastra,
adresa dumneavoastra fizica,
numarul dumneavoastra de telefon,
adresa de e-mail.
numarul de comanda sau seria si nr din factura.
produsele returnate, in cazul in care au fost comandate mai multe produse,
contul bancar in care sa efectuam plata.
In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat, folosirea lui nu este insa obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
- Vom recupera produsele trimitand un curier la adresa mentionata de catre dvs in formularul de retur. Curierul va veni sa ridice coletul de la adresa pe care ati selectat-o, in cel mult 3 zile lucratoare de la inregistrarea fisei de retur. Acesta va va contacta telefonic in ziua in care va ridica coletul de la dvs. Vom suporta costul returnarii produselor, nu inmanati curierului nici o suma de bani.
3. - Alege easybox si predai produsul fara sa astepti curierul - gratuit pentru dvs, fara sa achitati la easybox nici o suma de bani. Pentru un retur prin easybox emisiile de CO2 sunt in medie cu 95% mai mici in comparatie cu returul prin curier.
Accesati urmatorul link pentru a returna coletul la easybox: https://return.sameday.ro/romodas
Daca optiunea de retur la easybox nu este afisata, produsul tau nu este eligibil pentru această modalitate de retur.
Nu este nevoie sa adaugati nici o adresa pe ambalajul coletului, insa, pentru a nu se incurca coletele, daca aveti mai multe de returnat, puteti adauga numele firmei, Romodas. Asigura-te ca produsul pe care il returnezi este ambalat intr-un colet care respecta dimensiunile sertarelor:
Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin email si SMS un cod QR pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se scaneaza la easybox, in dreptul ecranului dedicat.
Dupa scanarea codului, ti se va deschide un sertar potrivit pentru produsul tau. Daca produsul nu incape in sertarul deschis automat, poti opta pentru o alta dimensiune de sertar, fara a depasi 47 x 44.5 x 39 cm - urmariti instructiunile de pe ecran. Dupa ce ai introdus produsul in sertarul potrivit, asigura-te ca finalizezi pe ecran procesul de retur. In cazul in care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poti scana din nou codul QR pentru a parcurge pasii de mai sus inca o data.
In situatia in care introduci coletul in alt sertar, scrie-ne imediat cele intamplate la adresa de e-mail retur@romodas.ro si vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday, ca sa rezolvam cat mai repede situatia.
Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email cand produsul a ajuns in posesia noastra.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca (daca este cazul) ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare, in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Banii se vor returna in termen de maximum 7 zile calendaristice de la primirea produsului de catre Romodas srl, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca nu indicati un alt cont bancar in formularul de retur, si plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Vom amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele care au facut obiectul vanzarii.
Atentie la ambalarea produselor, sa nu trimiteti alte produse decat cele comandate!
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit, cu etichetele initiale intacte, nepurtate, fara pete sau rupturi. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat.
Suport clienti Luni-Vineri: 10.00-14.00
contact@romodas.ro